Βιολογικό παξιμάδι Βρώμης Αστάρτη

Βιολογικό παξιμάδι Βρώμης Αστάρτη

100% Βρώμης Βιολογικό Παξιμάδι Αστάρτη και Φυσικό θαλασσινό Αλάτι, διπλοφουρνιστά

Αξιοποιώντας την παράδοση της Κυθηραϊκής αρτοποιίας, φτιάξαμε στον φούρνο του Καραβά, αυτό το μοναδικό παξιμάδι Βρώμης Αστάρτη. Επιλέξαμε τις πιο καθαρές πιστοποιημένες ελληνικές βιολογικές πρώτες ύλες, που παράγονται από μικρούς παραγωγούς, όπως τα βιολογικά άλευρα βρώμης ολικής άλεσης και το φυσικό ανεπεξέργαστο θαλασσινό αλάτι από τα βράχια των Κυθήρων, την καταγωγή και την αξία των οποίων εγγυάται, η Αστάρτη.

Το Βιολογικό παξιμάδι Βρώμης Αστάρτη διακρίνεται για:

  • Υψηλή περιεκτικότητα σε εδώδιμες ίνες*
  • Χωρίς σάκχαρα*

*Επισημαίνεται η σπουδαιότητα της ποικίλης και ισορροπημένης διατροφής και του υγιεινού τρόπου ζωής.

Συμβουλές χρήσης:

Προτείνουμε να το απολαύσετε ολόκληρο ή θρυμματισμένο μέσα σε σαλάτες, εναλλακτικά, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε όπως τα δημητριακά με γάλα, για ένα υγιεινό πρωϊνό.

Διατίθεται σε έναν τύπο:

Κανονικό παξιμάδι μικρού μεγέθους (περίπου 20γρ ανά τεμ.), σε πλαστική (ΡΡ) συσκευασία των 400γρ.


Διατροφική πληροφορία από τον διατροφολόγο Ευάγγελο Ζουμπανέα.

Διαιτολόγος Διατροφολόγος, Ιδρυτής Επιστημονικής Ομάδας Διατροφή www.diatrofi.gr, Διευθύνων Σύμβουλος ΚΕΑΔΔ www.keadd.gr
Μεσολογγίου 51, Νέα Ιωνία 14231
2102718360, 6977436598

Βρώμη: Άλλο ένα δημητριακό;

Η βρώμη, με την επιστημονική ονομασία «Avena sativa», είναι ένα ανθεκτικό δημητριακό το οποίο μπορεί να καλλιεργηθεί ακόμα και σε δύσκολα εδάφη όπου άλλες καλλιέργειες δεν μπορούν να ευδοκιμήσουν. Μάλιστα μεγαλώνουν καλύτερα σε ψυχρότερα κλίματα με άφθονες βροχοπτώσεις – συνθήκες ακατάλληλες για την καλλιέργεια των περισσότερων σπόρων. Αυτό εξηγεί γιατί είναι τόσο δημοφιλής στη Σκωτία και την Ιρλανδία! Η βρώμη μετά την συγκομιδή της, κατά την επεξεργασία της ξεφλουδίζεται, αλλά η διαδικασία αυτή δεν εξαλείφει το πίτουρο και το φύτρο της, με αποτέλεσμα να αποτελεί μια συμπυκνωμένη πηγή φυτικών ινών και πολλών άλλων θρεπτικών συστατικών.

Η βρώμη είναι μια εξαιρετική πηγή φωσφόρου, καθώς και χαλκού, βιοτίνης, βιταμίνης Β1, μαγνησίου, μαγγανίου, χρωμίου, ψευδάργυρου, αλλά και πρωτεϊνών.

Ανεπεξέργαστη Βρώμη (επί 39 γρ. ξηρής ουσίας) 
Oats, unprocessed, dry 0.25 cup (39 grams)
Calories: 152, GI: low
NutrientDRI/DV
manganese 96%
Molybdenum 64%
Phosphorus 29%
Copper 27%
biotin 26%
vitamin B1 25%
magnesium 17%
fiber 17%
chromium 15%
zinc 14%

Οφέλη για την υγεία

Δεκάδες μελέτες έχουν τεκμηριώσει τα πολλά οφέλη για τηνυγεία από την κατανάλωση βρώμης.

  • Η κατανάλωση βρώμης συμβάλλει στη μείωση της LDL «κακής» χοληστερόλης και μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων. American Journal of Clinical Nutrition, August 2002; 76(2):351-8
  • Βρώμη μπορεί να βοηθήσει στην αίσθηση κορεσμού πιο γρήγορα και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, γεγονός το οποίο βοηθά στον έλεγχο του βάρους, βοηθώντας και στην ρύθμιση των ορμονών του συστήματος πεινάς-κορεσμού. Nutrition Research, October 2009; 29(10):705-9
  • Λόγω της περιεκτικότητας της σε β- γλυκάνες ενισχύει το ανοσοποιητικό και την δράση του έναντι ιών, βακτηρίων, μυκητιάσεων και άλλων μολύνσεων. Minerva Medica, June 2009; 100(3):237-45
  • Η βρώμη και το πλιγούρι βρώμης μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.
  • Συμβάλλει στην μείωση του κίνδυνου για διαβήτη τύπου 2, αφού οι διαλυτές φυτικές ίνες που περιέχει σε αφθονία βοηθά στον καλύτερο έλεγχο του σακχάρου στο αίμα. Experimental and Clinical Endocrinology & Diabetes, February 2008;116(2):132-4
  • Βελτιώνει την αντίσταση στην ινσουλίνη. European Journal of Clinical Nutrition, June 2007; 61(6):786-95
  • Βοήθα στην καλή λειτουργία του έντερου, έχοντας ήπια καθαρτική δράση, χωρίς τις παρενέργειες που σχετίζονται με την χρήση καθαρτικών φάρμακων. Επομένως μπορεί να βοηθήσει στην ελάττωση τους. Journal of Nutrition, Health, and Aging, February 2009; 13(2):136-9
  • Είναι πλούσια σε βήτα-γλυκάνες, ένα είδος αμύλου που διεγείρει το ανοσοποιητικό σύστημα και αναστέλλει τους καθαρτικούς όγκους. Αυτό μπορεί να βοηθήσει να μειώσει τον κίνδυνο ορισμένων μορφών καρκίνου.
  • Η πρόωρη εισαγωγή της βρώμης στη διατροφή των παιδιών μπορεί να βοηθήσει να μειώσει τον κίνδυνο του άσθματος. British Journal of Nutrition, January 2010; 103(2):266-73
  • Δεν περιέχει γλουτένη και επομένως μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διατροφή χωρίς γλουτένη, ενισχύοντας την σε θρεπτικότητα. European Journal of Clinical Nutrition, January 2010; 64:62-67, doi:10.1038/ejcn.2009.113 and The European e-Journal of Clinical Nutrition and Metabolism, December
    2009; e315-e320
  • Βοηθά τον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης. Journal of Family Practice, April 2002; 51(4):369
  • Η βρώμη έχει υψηλότερη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και «καλά» λιπαρά, και χαμηλότερη περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες από ότι τα περισσότερα δημητριακά ολικής αλέσεως.
  • Περιέχει περισσότερα από 20 μοναδικές πολυφαινόλες, που ονομάζονται avenanthramides, τα οποία έχουν ισχυρή αντί-οξειδωτική, αντί-φλεγμονώδη και αντί-κνυδωτική δράση.

Φυσικό Θαλασσινό αλάτι: Τα ευεργετικά μυστικά μια αρχέγονης τροφής

Στη φύση το ανεπεξέργαστο θαλασσινό αλάτι περιέχει εκτός από νάτριο και επιπλέον 91 διαφορετικά μεταλλικά στοιχεία σε ιδανική αναλογία. Έτσι αποτελεί σημαντική πηγή, για τα απαραίτητα μέταλλα και ιχνοστοιχεία που χρειάζεται το σώμα μας ώστε να λειτουργήσει σωστά.

Η χρήση θαλασσινού μη ραφιναρισμένου αλατιού, όπως το φυσικό αλάτι από τις αλυκές των Κυθήρων, σε συνδυασμό με πληθώρα άλλων ανεπεξέργαστων τροφών στην καθημερινή διατροφή αποτελεί το μέσον για μια άριστη σωματική και ψυχική υγεία.